Saturday, April 11, 2015

Bulan kelansingan dan kecantikan.........

MasyaAllah lama betul blog umie bersawang ....
x pa pedulikan kita mulakan semula...seperti semua sedia maklum kita dah 11hari melalui fasa2 yg rata2 kurang berpuas hati dgn apa yg berlaku sekarang ni...
penigkatan harga takkala shoping betulkan...apa nak buat nak x nak terpaksa lalui but don"t worry shopping dgn umie x da GST ok....
semua maklum bulan ini shaklee tawarkan sesuatu yg cukup berbaloi utk kesihatan maupun utk kelansingan.........best kan..




Ha mcmana best kan....detox ..detox ..detox
detox hati dgn Dtx Complex ..penting yer ramai x tahu penjagaan hati sngt penting utk kita...hati yg berlemak punca mcm2 penyakit semua x nak kan...so jagalah hati anda..konsisten amalkan Dtx Complex inshaAllah mebantu kesihatan hati anda...lebih mudah vitamin lain nak diserapkan...
detox toksid dalam badan sama penting bkn semata utk kurus tetapi utk kesihatan yg berpanjangan....


Bagi yg tercari2 suplimen utk kelansingan ha inilah setnya...Kurus ,Fit Dan Cantik kan bonus tu
dgn bantuan set ini ,senaman yg berterusan dan penjagaan makanan yg seimbang dah tentunya anda mampu dapat kembali berat badan ideal yg anda inginkan
nak kurus kena nekad ya..

Apa khasiat yg bakal kita dapat dari set ini..jom intai

PROTIN:-

Cinch® Shake Mix

Kod Produk:17023 (Cafe Latte), 17021 (Vanila), 17022 (Coklat)
Kekalkan kepejalan otot dan pastikan anda sentiasa kenyang dan selesa dengan Cinch® Shake Mix yang sungguh lazat dan berkhasiat tatkala anda menurunkan berat badan.
  • Padat dengan protein agar anda sentiasa berasa kenyang dan selesa
  • Tinggi serat, iaitu enam gram bagi setiap sajian

  • OmegaGuard™
Kod Produk:10236 (90 capsules)
Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak omega 3 daripada ikan laut dalam. DHA dan EPA perlu diperoleh melalui pemakanan dan berkesan dalam mengurangkan keradangan serta menyokong fungsi sistem saraf dan mata.
Shaklee OmegaGuard ialah suplemen pemakanan yang mengandungi minyak ikan. Satu sajian OmegaGuardmembekalkan 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA.
PENGAMBILAN Omega-3 sebelum berolahraga ternyata MAMPU mempercepat pembakaran kalori dalam tubuh. Dari penelitian yang dilakukan oleh Physiology Research Group di Universitas Adelaide, Australia, mendapati bahwa 43 wanita dan 27 Lelaki yang mengambil suplemen yang mengandung 2 gram Omega-3 dan kemudian berolahraga jalan kaki selama 45 minit sebanyak 3 kali seminggu, ternyata setelah 12 minggu berat badan mereka turun 3% lebih cepat dari mereka yang berolahraga tapi tidak mengambil suplemen tersebut.
LACITHIN:-
 Lecithin bertindak sebagai pelarut utk kolesterol, triglycerides dan lemak-lemak yang lain. Sebab tu ia membantu mencegah penyakit-penyakit seperti high blood pressure, stroke, heart disease, arteri yg mengeras. Malah sesetengah pakar mengesyorkan pengambilan up to 6000 – 7000mg sehari jika berhadapan dgn masalah kesihatan yang sebegini.
ia bertindak memecahkan lemak. Tahukah anda? Lecithin mampu membakar lemak lebih cepat jika disertakan dengan senaman yang bersesuaian. Pengambilan Lecithin 4000mg sehari pasti membuahkan hasil yang diidamkan...ok puas hati ..so jgn tinggal lacithin ok..

Alfalfa Complex

Sumber Nutrien & Klorofil Asli

Kod Produk:10159 (330 tablet), 10162 (700 tablet)
Alfalfa ialah tumbuhan yang padat dengan segala jenis nutrien. Akar tunjangnya tumbuh sedalam enam meter bagi menyerap pelbagai nutrien dan mineral daripada mendapan di dalam tanah, manakala daunnya pula mengumpulkan tahap klorofil yang tinggi melalui proses fotosintesis semula jadi.
Alfalfa mengandungi vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi. Alfalfa Complex merupakan salah satu Formula Unik Shaklee yang mula dibangunkan oleh Dr. Shaklee pada tahun 1950-an.
  • Sumber alfalfa semula jadi
  • Tablet boleh dihancurkan dan dicampurkan ke dalam air mendidih untuk dijadikan minuman herba asli.
Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang berisiko menghidap lupus eritematosus sistemik hendaklah berbincang dengan doktor mereka sebelum mengambil produk ini. Jika anda hamil atau menyusukan anak, sila dapatkan nasihat daripada pakar penjagaan kesihatan profesional anda terlebih dahulu

Herb-Lax™

Kod Produk:11007 (120 tablets)
Herb-Lax Shaklee mengandungi adunan pelbagai herba yang sering digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan melancarkan fungsi usus.*

Herb-LaxTM bertindak secara lembut bagi membantu anda menangani masalah pembuangan air besar yang mungkin dialami sekali-sekala.

Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang berisiko menghidap lupus eritematosus sistemik hendaklah berbincang dengan doktor mereka sebelum mengambil produk ini.
OK SEMUGA MEMBANTU ANDA KENALI SUPLIMEN ANDA...JIKA BERMINAT BLH WASSAP UMIE @0174377695 UTK RESPOND YG PANTAS
ID :-908771
COD AREA KULIM KEDAH,SEBERANGJAYA,PENANG DAN SEKITARNYA
PENGHANTARAN KE SELURUH MSIA
Semuga anda berjaya dalam proses mendapatkan berat badan yg ideal....fighting...tahniah kerana anda pentingkan kesihatan dan penampilan
SALAM UTK SEMUA





1 comment: