Tuesday, November 4, 2014

Omega guard utk ibu hamil?? blh ker

Salam dan selamat ptg semua..hari ni umie terlebih rajin update blog sampai dua kali..doakan umie konsisten update yer hehe....ok memandangkan hari ni dpt bnyk wassap pasal set kehamilan jom kita share kenapa Omega guard sngt penting utk ibu hamil..



Shaklee Omega Guard merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan.  Satu hidangan Omega Guard menyediakan 1000mg asid lemak omega 3  termasuk DHA dan EPA.


Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan  Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.
Omega Guard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.

Omega Guard Shaklee adalah minyak ikan terbaik di dunia, ia mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak.

Sumber: Shaklee Malaysia



Ibu hamil akan mendapat pelbagai kebaikan dengan pengambilan Omega Guard Shaklee secara konsisten antaranya ialah :

# Membantu perkembangan otak bayi semasa dalam kandungan.
# Mengurangkan risiko bayi lahir pra-matang
# Mengurangkan risiko gila meroyan selepas melahirkan bayi
# Mengawal kenaikan berat badan ibu semasa hamil
# Mengelakkan rasa sejuk pada kaki dan tangan (kejang di waktu malam)
# Mengelakkan rasa sakit pada sendi

Nak fullset utk set ibu hamil blh jer pilih semua dari pic dibawah ni cmplete set utk ibu2 hamil ok





So ibu2 diluar sana jgn risau utk amalkan shaklee apabila anda disahkan hamil...
pembelian jimat berganda dgn promosi bulan ini anda blh pilih nak pakej yg mana nak buy 2 less 5% blh or buy 6 free 1 terus berdaftar sebagai agen shaklee sememangnya pilihan terletak di tangan anda buatlah keputusan bijak utk diri anda maupun bayi yg anda kandung

Jgn lupa wassap umie ditalian @ 0174377695 utk sebarang konsultansi umie yakin anda pasti berpuashati
akhir kata jagalah kesihatan anda maupun bayi anda sesungguhnya saat inilah yg paling bermakna utk anda dan suami...


No comments:

Post a Comment